Üzülme benim kızım 51 cm doğdu ama 1 yaşında 70 cm idi. Şimdi iki yaşında 82 cm. Ama bu uzaması 1.5 yaşından sonra hızlandı. Umarım seninki de 3 yaşına kadar toparlar. Olmadı kısa olurlar ya napalım babam 160, erkek kardeşim 165, eşim 169 :) sıkıntı değil bence