ageess 14 günlük bebeğim var ilk bebeğim doğrumu yapıyorum bilmiyorum ama emzirirken uyursa gazını çıkarıyorum sonra tekrar göğsümü tutturuyorum çok emmiyor zaten yine uyuyor üstünde o şekilde yerine koyuyorum. İki gündürde gece emzirdikten sonra göğsüme uzandırıyorum gazını alıyorum kendi kendine uyuyana kadar bekliyorum sanki daha huzurlu ve uzun uyuyor bana da uyumaya vakit kalıyor. Diğer türlü 1 saat sonra yine uyanıyo ben daha uyuyamadan