Bebeğim 35 günlük. Geceleri emzirdikten sora memede uyuyakalıyor yada uykuya devam ediyor ancak gaz çıkarmak için kucağıma alınca ağlamaya başlıyor ve haliyle uykusu açılıyor. Bir daha da çok zor uyuyor😔 sizlerin de böyle mi? Yada ben neyi yanlış yapıyorum?