Seherronya SeverusSnape canım ben haayalet çizgiyi görebiliyorum beyazlık gibi duruyor orda mutlaka tekrarlasın
Aley_ Testi bilmemde nedense okuduğumda bence hamile diye geçirdim içimden. Allah gönlüne göre versin inşallah, bir kaç gün sonra testi tekrarlamalı bence. 🌼
SeverusSnape Aley_ amin, Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah 💙 10 gün geçip hala regl olmazsa tekrarlaması için ısrar edicem. Şu an 8 gün geçti hala regl olamadı ama regl olacakmışım gibi hissediyorum, kasıklarım ara ara batıyor falan diyor.
SeverusSnape damlamirhat ben de görüyorum sanki ya baya da dikkatli baktım. Pixellerine ayırdım fotoğrafı resmen inceleye inceleye🤪
Avsininannesi15 SeverusSnape bende çizgi gordumde acaba 2 ci çizginin yerimidir diye dusunerek yazmadım mutlaka 2 ci test yapsin
2prematureannesi SeverusSnape yok canim ama acele etmesin daha yeni evli 1 senesini tamamlasin 1 senesini tamamlayana kadar nasipse zaten hamile kalır
SeverusSnape Motherofapearl kendisi hastanede çalışıyor zaten, aslında ben de dedim kan testi ver diye ama her ay yapıp sonuç idrarda negatif çıktığı için yaptırmak istemiyor. Üzülüyorum, çok kafama takıyorum diyor☹️
TheLatte SeverusSnape yok gibi gözüküyo😔 Arkadasınız kafasına çok taktığı için olmuyodur akışına bıraksın. Benim görümcemin 1.5 sene olmamıs çok istemişler ve hiçbir sorunları yokmuş. Doktor bi tatil yapın dinlenin ve düşünmeyin demiş tatilden 1 ay sonra hamile kalmış. Rabbim en kısa sürede kucağını doldursun insallah 🤲
Aley_ SeverusSnape Benim 5 gün geçmişti test yapmadan önce adet oldum olacağım diyordum, ağrı vardı, kasıklarıma bir şey batıyor gibiydi ama 6 haftalık hamileymişim. Belki öyledir onunda karamsar olmamak lazım vakti saati vardır elbette.🤲🏻🌼
Adarenn SeverusSnape bir çizgi gibi bir şey gözüküyor ama olması gereken yerde değil. Ayrıca çok dağılmış başka markayla tekrar denemeli.
SeverusSnape Adarenn kırmızı çizginin yanında çok belirsiz bi çizgi var gibi duruyor, onu görüyorsunuz dimi?
Kuroneko 1 hafta geçtiyse çizgi daha net olmalıydı diye düşünüyorum, 12 aya kadar normal kabul ediliyor arkadaşım da tedavi icin gitti fakat 12.aydan sonra bir tedavi metodu belirleriz demislerdi 11.ayda kendiliginden gebe kaldı biraz daha beklesin bence
BenMathilda SeverusSnape Adetin gecikmesi de,hamilelim belirtileri gostermesi de Psikolojik olmasi kuvvetle muhtemel. Kafaya takmayi bırakırsa, olur bu iş