Kızlar günaydın,
Ağustosta evlenen yakın arkadaşım, evlendiğinden beri hamile kalmak istiyor. Korunmuyorlar ama hamile de kalmıyor. Bu ay regli 6 gün gecikince bizde test yaptı. Test 1 dakikadan sonra fotoğraftaki sonucu verdi ama içindeki çubuk kuruyunca yani muhtemelen bi 10 dakika sonra tek çizgi kaldı. Şimdi fotoğrafa göre gebelik var mı, yok mu?
Bu arada şu an regli 8 gün gecikti. Testi yapmasının üstünden 2 gün geçti yani.
