Bizde yarın tam 3.ayımıza giricez çok fazla gaz promlemimiz olmasada ara ara oldu ve çok agladi dayanamiorum öyle oluncada son 3 gundur geceleri oluyor 3 e kdr uyumuyor gazdan aglamaktan helak oluyo yoruluyor terliyor. Biogia var evde ve hiç fayda ettiğini düşünmüyorum arada veriorum oldugu zaman. Şimdi bir gaz damlası almak istiyorum varmı önerisi olan hangisini kullansam. Sab simplx iyi diyorlar ne dersiniz😓