MihrimahRabia Hep diyorlar gittiğim doktor hanım da dedi 3 aylık olsun biter dedi veya azalır dedi bitmese bile azalma oluyor mu ?
Yagmursonrasitoprakkokusu MihrimahRabia bunu ben de çok merak ediyorum. Herkes bana da aynı şeyi söylüyor. İnşaAllah biter
Erenin0809annesi MihrimahRabia üç aylık olmadı benimki daha ama gaz sorunumuz kalktı ortadan canım zinco diye bir gaz damlası var onu kullandım ben halen daha kullanıyorum onu 😊 gazını altından çıkartıyo kolaylıkla
huzunkovankusu MihrimahRabia Benim oğlumun birden kesilmişti. İnşallah sizin de öyle olur 🤲🏻 3. Ayın içinde kesilmişti bizim.
Minnaktosbik MihrimahRabia benimkinde neredeyse artık yok canım çok şükür ama herkes bir olmuyor bazen uzaya biliyor bazense daha az sürüyor ama kesinlikle fark oluyor hareketlendigi için kendi çıkarabiliyor ama biraz yardımda ediyoruz ilacı bıraktık artık çok şükür darısı size inşallah ☺️
uykusuzMoMm MihrimahRabia bizimki bitti şükür zaten gazlı bır bebk degıldı dogdu gunden berı cok rahat yapıyordu 1 aylık olunca 10 gun kadar gazı oldu rezene cayı verdm cokkk işe yaradı hem uyku yaptı
Berfinyusuf16 Benim kizimda cok gazli bi bebekti hergun 7 8 saat boyunca aglardi 3 aylik olduktan sonra evet gercekten yok denecek kadar azaldi.
MihrimahRabia Erenin0809annesi ben de o damlayı kullanıyorum günde kaç kez kaç damla veriyorsunuz canım 🤗
Eymenncik 3.5 ayligiz bitti denecek kadar az cok sukur oldugundada gaz damlasi veriyorum arada o kadar
Oyku123 MihrimahRabia gece arabalarda gezdirerek uyutmaya goturduk o derece fazla gazi vardi gunde belki 15.20 defa masaj yapardim ama 3.5 aylikken bitti cok şükürki damlalari kullanmaya devam ediyodum baktimki kullandikca rahatsiz oluyor ikıniyor onlarida tamamen biraktim .
Diyalizteknikeri Bitti cok sükür fakat atak dönemine girdik 🤕 meme reddi yasadık bir süre memeyi almadı falan fistan
Atelci MihrimahRabia eğer kolik bi bebeğin yoksa 3aylıkken azalıyor 4de bitiyor canım ama bu seferde 4.ay atağı başlıyor 🤦🏽♀️
Minnaktosbik MihrimahRabia çok şükür şişlik pek olmuyor kendi alttan pırtlıyor 🤭😁tabi biz sanki büyük kutlama var gibi havalara uçuyoz oldu diye🎉🎊🤣