asyali evet benimde en büyük korkum epilepsi Allah korusun. şükür kriz gibi bir şekilde değil ama YouTube’dan bazı videolara baktım bebeklerde epilepsi nöbetleri diye paranoyaya bağladım resmen acaba yaptığı hareket böyle mi diye sorgular oldum 🥴 bende 2 defa idrarını yaparken denk geldim ama her zaman mı idrarda yapıyor bilemiyorum. Bazen altı açıkken idrarını yapıyor olmuyor o şekilde ama denk geldiğimde oldu. Ben şuan sadece emziriyorım 2,5 aylık olduğu için su veremiyorum. Ama verebilirsek idrar tetkiki yaptıracağım dr um uygun görürse çocuk nöroloji dr una da götüreceğim taktım bu duruma resmen rüyalarıma girer oldu.