Alisaaaaa Yazdıklarınızı harfiyen birebir bende yaşadım. Kızım 7 aylıkken aynı söylediğiniz şekilde hareketler yapmaya başladı. Her ay rutin kontrolünde gelişimi, nörolojik muayenesi gayet iyiydi. Bende doktoruna söylediğimde aynı şekilde videoya almamı istedi ama ne mümkün. İçime kurt düşmüştü. İki nöroloji doktoruna götürdüm. Biri özel biri devlet. İkisi de nörolojik olarak muayene ettiler. Ürperme atağı gibi bir şey söylemişlerdi. EEG’ye gerek görmediler çok şükür ki. Kızım şu an 10 aylık ve artık yapmıyor o hareketi. İçinizin rahat olması açısından çocuk nörolojiye götürmenizi tavsiye ederim😌