eymensmom27 olabılır hepımızın eksıklerı var herseyı dort dortluk bılemıyoruz elımızden geldıgı kadar ogrenmeye calısıyoruz sormanız kadar dogal bisey yok linç edilcek bi durumda yok ortada, birde yumurtayı haşlayıp veya tam pişmiş omlet tarzında verin olurmu daha iyi olur, aklınıza takılan bisey olursa elımızden geldıgı kadar yine cevaplarım ben