Ya oğlum 10 aylık ve ben kendime göre gün içinde bir menü planı hazırladım. Geceleri maalesef 180-210 ml mamayı kesemedim o saatlerde uyanıyor istiyor mutlaka.
-Sabah kalktığında ekmek salatalık peynir yumurta sucuk pekmez gibi şeyler yiyor ( tabi hepsini bir günde değil) burda da bir şişe mama verip vermesemmi diye kararsızım çünkü genelde herkes sabah mama içmesini öneriyor ama versem diğer şeyleri nasıl yesin? 🤔
-öğlen uykusuna yakın şu hero baby toz şeklinde kaşık mamaları var ya onları ya kaşıkla yediriyorum ya da şişeye koyup öyle içiriyorum sonra uyuyot zaten
-uyandıktan sonra öğlen arası ya cici bebe ile muz yiyor ya da yoğurtla ya da limonlu kek gibi şeyler
-öğlen düzgün yemek yiyor artık çorba veya herhangi yemek olsun yanında yoğurt ve meyve püresi
-bazen yemekten sonra oğlum tekrar kestiriyor ozamanda yine hero babynin farklı kaşık mamasını veriyorum eğer yemekte tam doymadı düşünürsem
-akşam üstü çubuk meyve bisküvi tarzında şeyler yiyor
-yatmadan önce de kendi mamasını 210 ml içip uyuyor
şimdi size sorum sizce bu menü iyi mi yeterli yoksa sütü az mı veriyorum? Lütfen yardımcı olun…