caglaras Ayazmoms tahin susam falan tüketiyor musun? Ama bu aylarda normal dediğin şeyler benim bebeğim 2 aylıkken sabah 4te uykusunda ıkınırdı 6ya kadar falan
Ayazmoms MrvUras bizde kabızlık vardı ve sürekli ağlama krizleri doktor alerji testi istedi kan tahlili yapıldı
gozdeylul Ayazmoms benim bebeğimde sürekli ıkınıyodu uykusunda keçi gibi sesler çıkarıyodu doktora götürdük kaka ve idrar tahlili yaptık idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Ama seninki gazdan dolayı da yapıyor olabilir çok gazlı bebeklerde de bu şekilde oluyormuş
MrvUras gozdeylul Aynı benimki de öyle sesler çıkararak ıkınıyor, demek ki gazdan. Yazık bebişlere ya çok çekiyorlar sindirim sorunlarından 😔