Benim bebeğimde aynı durumda idi asla uyuyamıyordu ıkınmaktan. Sab ı bıraktık nurse harvey gaz damlasına geçtik. Sonra asla ıkınmadı. Her bebekte aynı olmayabilir ama nurse harvey bebeğimizi çok rahatlattı. Denemende fayda var. İnternetten alıyordum 40 lira civarı. Eczaneden daha pahalı olabilir.