Melindaninannesi Yeloturko kızım yazin doğdu havalar sıcaktı birkaç gün taktım sadece sonra hiç takmadım kundak da yapmadım 🙈
Eslemmomy Yeloturko doktorumuz 3 ay kullanabilirsin dedi ama o kadar tuttu mu hayır daha 1 aylık bile değildi çıkarıyordu eldiveni şapkayı 🥴😅
Eylulunannesiiii caglaras bende çok istiyorum çıkarmak ama gözüne zarar vermesinden korkuyorum. Çıkardım kontrollü bir şekilde oyuncak verdim tutuyor bir sorun yok ama dediğiniz gibi sonra üzülmek te istemiyorum bakalım ☹️
Minnaktosbik Yeloturko iki aylıkken çıkardım canım ellerini kesfetsin artık diye zaten kendi çıkarıyordu sürekli bende kople çıkardım 😅
Vhdeucr42 Yeloturko 1 ay sonra çıkardım. Eldiven zor duruyordu zaten 😂 yenidoğan bebeklerin elleri ayakları soğuk olur bu üşüdüğünü sanmayın. Üşüdüğünü anlarsın zaten şuan oğlum 3 aylık elleri ağzında bi değiyorum soğuk gibi duruyor ama üşümüyor😂
yigit57 Yeloturko 20 gün sonra takmadım. Tırnaklarını törpü ile kısalttım sonra kestik zaten gerek kalmadı