Yarim_Kilo_Kiyma valla bir bilseniz 1 aydır herkesle kötü oldum bütün piskolojimi bozdular ilk günden beri yok sütün yok göğsün küçük yok çocuk aç kaç kere uyarmama rağmen hiç vazgeçmediler kavga ettim resmen kovdum 2 gün sonra yine aynı bu kadar strese çok şükür yine sütüm oluyor