Arkadaşlar bebeğim 32 günlük akşam saatlerinde ağlamaya başlıyor ve memede tutmuyor daha önceden sağdigim sütü veriyorum onunla susuyor ama doymakta bilmiyor bugün neredeyse bir su bardağı kadar içti 150 CC falan normal mi kaç içmesi lazım benim gibi bbu sorunu yaşayan var mı neden ağlıyor olabilir