momsaylin 10gune hamile kala bilrsn ama bu kadar cabuk belirti gostermesi cokkk kisa bi sure Ve Cok cok Rica ediyorm hamile kaldgnz icin uzulmeyn veya dile getirmeyin yillardir bebek hasretinde olan anneler var Ve ALLAHIN GUCUNE GIDER
tombikannesi Cemremir00 bu kadar sert çıkmak istemezdim kusura bakma başka böyle ni postta kavga çıktı 2 çocuklu bi anne olduğu için Gamze’yle tepki gösterdik doğal olarak yani biz bilemeyiz ki amacımız ne kırmak ne üzmek ama 10 günlük korunmalı ilişkide zaten hamile kalınmaz kalınsa dahi bu 10 günde belli olmaz
Gamzeli03 tombikannesi şu ara herkes kendini hamile sanıyor gerçekten linç olsun diye yazmıyorum ama insanların zamnnii boşa harcıyorlar ona kızıyorum yani burada ne kadar ilişkiye girdiğini ne kada ilişki yaşadığını ne kadar sürdüğünü edep ya ben en yakın arkadaşımla bile konuşmam oda benle yatak odasını paylaşmaz ayıptır günahtır ya dün bir post da valla utandım nasıl ilişkiye girdiğini sonrası neler yaotughnuy yazmış edep yahu edep laf edince de kötü oluyoruz linç ediyor oluyoruz 🤷🤦🏻♀️
Gamzeli03 Cemremir00 bebeğin nasıl yapıldığını biliyor olması lazım artık ne zamn da hamile kalınır nasıl hamile kalınır âdeti iki gün gecikti diye a koşa koşa post açmaz
Gamzeli03 tombikannesi ay görme de valla erkekler de var denildi burada ben öyle postalari görünce şüphe ediyorum 🤦🏻♀️🤷