Mom084 Sshhhh 6+5 günlük bizim 2 aydır var maalesef kaka sorunu yapıyor ama.ksti yapıyor doktor tavsiyesiyle aldık hayır efzacida anlatıyor zaten kapağı var 5 ml e kadar dolduruyorum çay kaşığıyla veriyorum
Sshhhh Mom084 benimki bir aylık fitil vermeden yapmıyor kakasını çok ıkınıp ağlıyor doktorda bu ilacı önerdi
Mom084 Sshhhh of bu çocukların çilesi nedir ya 🤦🏻♀️ seninki daha ufakmis kıyamam bacaklarını yavaşça ileri geri itmeyi dene belki yapar 🤦🏻♀️ Allah'ım ya
tugcecaliskann Glshsn16 Benim oğlum hiç unutmuyprum 14 gün sonra yapmıştı. Bizimde kaka sorunumuz vardı. Lahana yaptağını tost makinesinde biraz yumuşatıyprdum zeytin yağı sürüp karnına koyuyordum o da rahatlatıyprdu en azından geçniş olsun canımm
Sshhhh Mom084 yapıyorum o kadar masaj yapıyorum bebek yağıyla karnına sırtjnı ovuyorum bacaklarını karnına çekiyorum ama yapmıyor beş gün yapmıyor sonra dayanamıyorum acıyorum o haline fitil veriyorum yapıyor rahatlıyor
Maviseyyah Glshsn16 2 gündür yapmıyordu 2ay 16 günlük oğlum Dr önerisiyle bugün yarım fitil verdim akşamı öyle bir yaptı ki fırtına kadar 😁yarım fitil 2 yaş altı bebeklere öneriyorlar
Hasand Glshsn16 dün bebeğim 2 ay 2 günlüktü ve 5 gündür kaka yapmamıştı doktor fitil verdi akşam yaptık yarım saat içinde kakasını yaptı
Oznur Glshsn16 Benimki de oyle uaomiyor bi yapıyor 3 gunluk. Bugün 4. Gun anca yaptı normalmis ama insan telas ediyor yine de
Oznur Glshsn16 soyle dusun biz nirmal yedigimiz icin yapamayinca rahaysiz oluyoruz ama o kabiz olmaz ki kati bisey yemiyor yani ne yiyorda ne çıkaracak