Bu arada bir öğretmen ve otizmli bir çocuğun teyzesi olarak bir ricada bulunup buna da değinmek istiyorum toplum olarak diğer bütün özel çocuklarin( Down Sendromlu, konuşamayan,duyamayan, göremeyen) herkes farkında olup anlayışla karşılarken otizmin kimse farkında olmuyor çünkü dış görünüş olarak bizden hiçbir farkları yok hatta çok daha güzel oluyorlar bu yüzden anlaşılmıyor ama dışarıda ağlama krizine girmiş bağırıp çağıran kendine ve çevresine zarar veren bir çocuk gördü mü herkes tuhaf tuhaf bakıyor hatta kızıyor lütfen böyle bir çocuk gördüğünüzde özellikle ailesine dalga geçer, kınar gibi bakmayın çünkü otizmli bir çocuk krize girdi mi cok zor sakinlesiyor ve aile o ezici bakışlardan mahvoluyor. Lütfen diğer özel çocuklara gösterdiğimiz hassasiyeti onlara da gösterelim.