Furug Dediğiniz gibi çok özel ve zeki oluyorlar. Arkadaşımın oğlunada otizm tanısı koymuşlardır. Daha 7-8 yaşında japonca öğrenmişti kendi kendine. 3-4 tane enstrüman çalıyordu. Ve şuan çok çok iyi. Çok sosyalleşti. En son babasıyla bir müzik festivaline Bile gitmişlerdi, çadır kampı yapmışlardı.