Busraaaaa0 canim ben artık tükenmiştim gece kalkmatan sabah kendime gelemiyorum resmen sürünüyordum 4.5 aylıkken kuzenime misafirliğe gittik orada bi kasik maması yedirdi uykusundan yarim saat önce sonra uykuya hazırladı covuk uyuyunca da 90 cc mama verdi gece hiç kalktığını duymadım tabi ben 10 kere kalktim yani sabahta ölüyordum sürünüyordum her zman ki gibi bana o kasik mamasını gösterdi 6. Aydan itibaren veriliyormuş sadece geceleri ayni onun yaptığı gibi uykudan yarim saat önce kasik mamasını yediriyirum dalınca da 90 cc mama veriyorum gece 1 kere ya kalkar ya kalkamaz bi dun 1.30 da bi kalkti 5.30 da klakti hergun 9 da uyanıyoruz o mamadan beri gece o kadar sık kalkamasina rağmen sabah 6 da dikilirdi sukur mamadan beri rahata erdim mamanin adi hero baby rezene ve 8 tahıllı iyi geceler maması biberonla da veriliyor ama benim kızım biberonla cok sevmedi