Uyandığında, emmek için ağlamıyorsa sallayın yatağında, durmuyorsa kucağınızda tekrar uyutun. Her uyandığında emmemeli. Ama oğlum 8 ayını bitirdi hala gaz sancıları oluyor gece 1,2 ye kadar derin uykuya geçemiyor saatte 2 saatte uyanıyor sadece memeyi alınca susuyor o yüzden ben mecbur kalınca emziriyorum. Ama bebeğiniz duruyorsa tekrar uyutun. Zaman daha geç uyanacağımı düşünüyorum.