Fg50 canım düzeni güzel benimki de öyleydi 6 aya yaklasiyoruz hala aynı. 2 saat durup uyur bazı uykuları bir saat olur bazıları 1.5 2. Tek sorun gece uykusuna 12-1 den önce gecemiyor olmak o son 8 de uyuyup 10da uyanma var ya onun yüzünden ben denedim degistiremedim biraz oyalayip 9 10 gibi uyutsam da yine uyanıyor. Çok uyumuyor normali bu şükür et valla