Eser3458 canım bizde eşimle pozitifiz 27 aylık oglum var bizde belirtiler ateş ve sıtmalanmaydı oglumada geçti büyük ihtimal ilk günler hafif ateşi vardı burnu akıyor bi bugün 4 günümüz çok şükür daha iyiyiz zeytin yapgının cayını içtik hep c vitamini aldık hep bol bol su moralini yüksek tut bid ehep limonlu su içtik atlattık sayılır şükür oglumunda sadece burun akıntısı kaldı