Eser3458 bizde geçirdik hastalandığım da memleketteydik zaten kaynanamdan geçmişti çocuğuma kendi annem baktı aynı evde bir odada karantinadaydk ama sen kendin bakacaksan çift maske çift elidicen bakabilirsin ama doktor bana anne baba pozitifse bebeğin de çok negatif olması beklenemez demişti bilmeden öpüyorsun sarılıyorsun haliyle