vera66 ayıranlar için ben şeyi sormak istedim aslında yukardakilere toplumlarda arkadaş demiş bağlanma problemleri oluyo filan diye ya ? bu iki yaş ve üstü olanlar için aslınd sonu sormak istiyorum ben
aliMommy vera66 valla 22aylik hala ayirmadik oglumunda yatcagini dusunmuyorum ayrı nasil olucak bilmiyorum koyun koyuna yatiyoruz uyandiginda falan nasil olucak yanima mi gelicek ya aglama krizine girerse ya korkarsa of kafamda deli sorular
Bgmyzc vera66 7.5 aylık bazı uzmanlar erken yaşta ayrılması gerektigi görüşünde bazi uzmanlar ise 2 yaşına kadar bebeğin annesiyle yatması görüsünde bana mantıklı gelen anneyle uyuması oldu bende bu durumdan çok mutluyum o yuzden 2 yaş düşünüyorum inşallah
Yasemin_06 vera66 aynen suda icmiyor 6.5 da kalkiyo emziriyorum geri uyuyo 3 gecedir boyle ama benimki hic gormemistim boyle uyudugunu eminim gecicidir 😁
Asya12 Yorgun-ana bizde öyle eşim salonda uyuyor kızım ben oğlum yatak odasında yiz .bebeğinizle üçümüz Yata ga sığıyoruz aslında ama güvenlik açısından kendinden uzak yatırıyorum oğlumu allahtan uykularım hafif ve düzgün uyuyorum 😊
Leyloski vera66 5 aylıktı ayırdım ama 14 aylık olacak bugünlerde yanımıza gelmeye pek meraklı 🙄 ah şu dişler kiyamadik diye oluyor bunlar
Annesizanne biranne11 yok çok şükür bir huysuzluğumuz yok canım zaten 8. Aydan belli kendi kendine uyuyor sütünü veriyorum içiyor kapıyı kapatıp odadan çıkıyorum uyuyor öylece biz bu düzene alıştığımız için hiç zorlanmadık çok şükür
Yorgun-ana Asya12 ne zaman aynı yatakta uyuruz acaba diyorum 😞😞 beni çok üzüyor bu durum hele iki çocuk çok zor Allah kolaylık versin size
defnesmomm vera66 şimdi 9.5 aylık ve bence çok verimli geçiyor ayrı odada uyuyor olması. Anne olarak benim uyku kalitem arttı, daha iyi dinleniyorum. Ayı gereği kızım da geceleri daha az uyanmaya, bazen hiç uyanmadan sabaha kadar uyumaya başladı.
Arasannesi vera66 doktorumuz kesmemizi önermedi uzman görüşüyle ilerliyorum bence 6. Ay gece beslenmesını kesmek için cok erken.emiyor cunku ve ek gıdayıda cok yogun almıyor.gece ıllaki acıkabılır.mama alan bebek nasıldır bılemem tabı daha tok tutar muhtemelen ama emen bır bebegı geceden kesmek daha zor
Muhammedtrn vera66 2 yaşına gelcek daha aynı yatıyoruz odayı nasıl ayırırım bilemedim 😄 oğlumun hiç niyeti yok babasıda gayet memnun bu durumdan 🥴