vera66 gece kalkıp ağlıyor gidiyorum yanına sarılıyorum bazen ayakta salliyorum uyuyor sonra ben geri odama gidiyorum sonra yine kalkıyor şu içmek için beni görmeyince ağlıyor yine gidiyorum sakinlesiyor su içiyor sonra uyutuyorum tabi bu kez birazbuzub sürüyor sonra ya bende orda uyuyakaliyorum ya da yerime geçiyorum ama gözümü açtığımda acaba hangi odadayim diye açıyorum gözlerimi