vera66 emiyor, normalde çok iyiydi gece toplam 3 kere kalkıyordu en fazla ama bu ara sanırım dişinden çok sık uyanıyor. Sesini duyuyorum gidiyorum emiyor tekrar uyuyor. Montessori yaptırmıştım yatağını yanına uzanabiliyorum öyle emziriyorum rahat oluyor