vera66 Aslında mantık düz mantık eğer bu konu ile ilgili bir araştırma içine girmediyseniz büyüdükçe zor olur diye düşünmeniz çok normal. Ama biraz bu düşünceleri araştırınca zamanın da annesi- babası ile güvenli bağlanan çocuklar ilerde bu tarz durumlarda daha rahat kopar. 2 yaşında bağımsızlık çanları çalacak zaten, güvenli bağlanma sorunu yok ise çok rahat yatacak kendi odasında. Güvenli bağlanan bebekler güvenle ayrılırlar💚