AgahBeyinannesi ya evet evet bunu da biliyorum, ileride alışkanlık kazanmış olacak aç olmasa bile saatini bilip kendi uyanacak sırf o mama için. Ama yavaş yavaş vurdumduymazlık yapmaya baslicam. Bir gece kaldırmayınca tüm gün vicdan yapıyorum aaaahh benim bal lokmam tüm gece aç kaldı diye🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️