AgahBeyinannesi 5 aylık olduk bende gece iki defa kaldırıyorum karnını doyurmak için. Doktorum hayır kesinlikle doyurma karnını uyandırma dediği halde. İçim el vermiyor. Gece uykusuna aksam 9 gibi geçiş yapıyor ta sabah 7-8e kadar araliksiz uyuyor. O kadar saat aç kalıyor, vicdan yapıyorum. En azından yaşına gelesiye kadar. Gece uyandırip doyurmak mantıklı.