Emirin doğumdan sonra oldu bende de. 2 aydır falan ölüyorum resmen. Kantaron yağı denedim yaramadı anrecta diye krem kullandım o da yaramadı. Bazen ağlayacak noktaya geliyorum. En son dayanamadım eczaneden daflon tablet aldım onu içiyorum uzun zamandır. Pek işe yaradığı söylenemez 3-4 gündür de proctolog fitil aldım onu kullanıyorum bakalım işe yarayacak mı