Gugukkkkkk Yusufmomm evet . ama kanamanın olması basurdan bir de kakanın zor çıkması oranın şiş olduğu anlamına geliyor o yüzden de kıpkırmızı kanama oluyordu en güzel yöntem sıcak su ✌🏽
Hilaalhepp Yusufmomm bnm 3ay oldu neler kullandım geçmiyo en başta heryeriydi şimdi 1 2tane var onlar hiç geçmiyo ne yapcaz ya çok acılı
tospikannesi2101 tardis bu ilaç işe yaradı mı sizde rahat gidiyormusunuz wc ye üzerinden çok geçmiş umarım iyisinizdir
tardis tospikannesi2101 evet gerçekten çok işe yaradı. Uzun zamandır sorun yaşamadım arada yokluyor ama o zamanki gibi gözümden yaşlar akmıyor.
tospikannesi2101 tardis Ya peki hangi tualeti kullanıyordunuz o sıra😢 genelde alaturka önerilir ama o daha çok acı çektiriyor sanki😢😢😢
tardis tospikannesi2101 ayrıca her türlü acı çekiyorsun. Ben tuvalette olmadığım zamanlarda da acı çekiyordum😬
Yaseminuzunca Bende olmstu yemene dıkkat et bol su ıc ben sadece yag surerek ıyıkestım hıcbırsey kullamadm baska benmde cok kotuydu suan ıyı cok sukur her lavaboya gudısöde kullandm yag ıyı gelıyo dene