Bircocukannesi_ Emirin niye kanamis ki szeryan oldunuz zaten zorlanma fln olmadi kormal dogumda benim iki dogumum oldu hic kanamam olmadi
Fatoserin Emirin bende de oldu canım çok çektim ben normal doğumdum 6 ay boyunca sürdü sonra kendiliğinden geçti fito krem sür iyi gelir
DogaLina Emirin tamamen gecmiyo malesef. ameliyat tek cozum. ondada olasi yan etkisi ilerleyen yaslarda buyuk tuvaleti tutamama. cunku ameliyatla kaslara mudahale ediyolar.
F-Betul Emirin Hiç vakit kaybetmeyin arkadaşım muhtemelen yeni bir şey kremlerle geçer inşallah Allah acil şifalar versin 🙏🏻💐