Ertugrulunannesii PelinDeniz sanırım hepsinde aynı sıkıntı var ben biberonu kaynatmadan önce akıtmıyordu kaynattıktan sonra akıttı hastanede steril etmişlerdi ama içime sinmedi
PelinDeniz Ertugrulunannesii aynen öyle. Ben sürekli steril ediyorum nolur nolmaz olan biberona oluyor. 😊
bilgibulutu Ertugrulunannesii ucundan dolayı sanırım emmek ıstemedı ucunu😑bi kerede ıctı 90cc ama cok gaz yaptı bıze o dna bıdaha almadı bıberonu
Efemmmm Ertugrulunannesii inşallah diyelimde KIZ kardeşimin bebişim hiç emmedi benimkiside 14 gündür bıraktı emmeyi
Damla0811 Ertugrulunannesii ben başlangıç seti almıştım 2 farklı biberon ucu geliyor bebeğim 3 aylık 1 numarayla veriyorum ki göğüsümün bırakmasın diye
Damla0811 Ertugrulunannesii evet ben Doğumdan önce almıştım başlangıç seti 2 biberon 2 uç çıkmıştı hepsiburadadan hala 1 numarayı kullanıyorum
Miiray Ertugrulunannesii bende kullaniyorum biberon iyi ama bebegim mamayi sindirmek kolay olmadigi icin biraz zorlaniyor ve mamada gaz yapiyor yani beberin ne kadar iyi olsada mama gende gaz yapiyor
Mintos Gazlı bebeğim benim binbir umutla aldık hem güya çekmeyince akmıyormuş gayette şapır şapır iniyo hemde kapağından akıtıyo bebek içirken ainir oldum bebek daha çok hava yutr oldu