Kızlar kendime göre kızıma uyguladığım ek gıdayı birazcık bahsetmek istiyorum. Öncelikle post sahibi @ahsenmomm den özür dilerim 🌼 Birazcık postunu işgal edicem. Yorumlar geldiği için yardımcı olmak adına.
Öncelikle kızlar ben pek 3 gün kuralına uymadim. Ben yaptım diye yapmayın öncelikle doktorunuza danışın.
Önce sebzelerden kabakla 3 gün başladım. Suda haşlayıp zeytinyağı döküp verdim. Bi 3 gün sonra patates verdim. Sonra ikisini birleştirip çorba yaptım. Ertesi gün havuç kattım. Öyle öyle yedi. Tarhana çorbası verdim. İrmikle muz yapıp verdim. Sabahları kahvaltı da 2 gün arayla yumurta yedirdim. İlk bir hafta yarım olacak şeklinde. Deneyecekseniz çeyrek deneyin. Birde ben baştan beri pütürlü veriyorum. Alışsın diye. Şükür ki aksilik olmadı. Kızım hemen cignemeyi öğrendi. Yoğurt verdim. Armutlu muzlu şeftalili irmikle birlikte birleştirip verdim. Genel olarak 5.aydan 6.aya kadar patates çorbası, kabak, sebze çorbası yedi. Meyveli irmikli öğün yedi. Yoğurt verirdim. Suyunu asla eksik etmezdim. Biberonunu doldurur ne kadar içerse artık. 6.aya geçince meyve sebze seçeneğimiz çoğaldı ve 2 öğüne geçtim. Kızım ek gıdada İlk 1 ay 700 Gr ikinci ay 500 gr aldı. 8.5 aylığız bakalım 9.ayda kaç Gr alacak. Dişten dolayı yemiyo ama zorla yediriyorum. 10 kaşık yese bile kâr 😆(mama kaşığı ile)
Bu arada yatıyorum. Soru falan gelirse yarın dönüş yaparım. Yuhum gelir artık 😆😆 Hoşçakalın 🤗