Nessay Canım bir üst yorumlarda yazdım. Kısacası hiç sakinmadim. 3 gün kuralına da pek uymadim. Genel olarak patates kabak havuçla başlanıyor. Bunları yedirince hepsini birleştirip çorba yapardım. Tarhana, şehriye vermeye başladım. Sabahları w gün arayla önce 1 hafta yarım verdim. Sonra tam verdim yumurta. Muzlu, armutlu irmik yedirirdim. 6.aya geçince de tâbi yiyecek olarak 2 öğüne çıkarttım ve seçeneklerim çoğaldı.