Edatoros doktorumuz yıkarsanız saç kurutma makinasını uzaktan tutarak bebeği yakmayacak şekilde kurutabilirsiniz demişti. Önemli olan ıslak kalmamasıymış. Tabi yıkanmamasının başka faydaları var.
Ben hastaneden gelince kendim yıkanınca, o kadar rahatladım ki bebeğe haksızlık ediyorum gibi geldi, o nedenle yıkadım.
Göbeği 9 günlükken düştü 2 kere yıkadım diğer günler silerek temizledim.
Göbek düşünce günde 2 kere yıkamaya başladım.