Kbrbydk Trendyol dan addax marka aldım fenomenlerin önerisiyle toparlayıcı tayt diye geçiyor bir beden küçük alın toparlasın yazıyordu yorumlarda genelde biraz bol olsun diye m alıyordum s aldım gayet sıkı güzel oldu çok memnun kaldım çok kaliteliymiş gerçekten 167 boy 57 kilom var ama 60 kiloya kadar rahat rahat olur s beden ben aldığım zaman daha kiloluydum