Kbrbydk Addaxtan toparlayıcı değilde normal tayt aldım çok rahat ve toparlıyor gayet. Ambardan disko tayt aldım oda çok iyi. Pazardan falanda alıyorum denk gelirse evde tayt giyiyorum çünkü bende. Bimden aldım penye eh biraz diz çıkıyor. A101 bende denicem