Brc01 Arkadaşlar bebeğim 4 aylık ve çok salyası akıyor kehribar kolyesi önerdiler hangi siteden aldınız acaba kullananlar
Deletedmom324 Kehribarbebek ınstagramda. Ondan aldım. Ben gazı için kullanıyorum. Bir gün ayagı yerine boynuna taktım. Salyası %75 azaldı
Brc01 Deletedmom324 işe yaradı yani instegramda var çok fazla satan alıp memnun olanların tavsiyesini istiyordum teşekkür ederim 😍
Alminam Deletedmom324 Mavimm ElifDuru01 Thesra Busrakocb Nrn Kehribarin tam olarak faydasını görmek için nasıl kullanıyorsunuz nasıl kullanmalı hiç çıkarmayacağız mi
Arife Thesra baltik kehribar ve dis ciksrma diye ayirmislar neye gore secip alicaz acaba o siteden cok bilmiyorum da
Hgs Bende aldım ama pek bir faydasını göremedim belkide dışardan çok baskı var küçücük çocuğa kolye mi takılır diye mecbur arada bir çıkartmak zorunda kalıyorum
Thesra Nazlipek Başta görmedim sonra gördüm karman çorman açıkcası belkide psikolojik ama iyi sanırim gerci uzun zamandan beri takmiyorum kayinvalidemde kalmisti yarin getirttiyim en iyisi😌tekrar deniyim bakiyyim
Nazlipek Thesra bende bugün bi komşumuzdan duydum oğluna kehribar bileklik almış çok fayda etti dedi tavsiye etti bende başladım araştırmaya eli hep ağzında salyaları dışarda huysuzluk üst seviye😂😂
Sevdaysl Brc01 melek annem diye bir site var burda bikac kişiden duymuştum fiyatda diğerlerine gore uygun hem sertifikasıyla berber gönderiyorlar. Kuzenim kullandı bebeğine baya faydasını gördü bende ordan siparis vericem