Elifsareninnnannesiii sütünü vermek için elinden geleni yaptın mı ?? Bi anne olarak tabi ki yapmışsındır. Yine de olmuyor mu ? Bişeyler yolunda gitmiyor mu? Yapacak bişey yok o zaman. 3 ay emzirebildim heer yolu denedim kim ne derse ağzına baktım yaptım ama olmadı emmedi emmek istemedi sağdım verdim tabi emdiği gibi olmadı azaldı git gide. Ama ben ne gerekiyorsa yaptığıma inanıyorum suyun içine maya koy iç dediler onu bile yaptım. Ama olmuyor elinde olan bi sebepten dolayı keyfinden emzirmemezlik yapmıyorsun ki. Doktorlar neden önermesin gerekirse takviye bile verin diyorlar sen kimseye bakma mama bebeği öldürmez. İnşaAllah bi an önce geçer anne sütünü alır tabi ki çok önemli ama olmayınca da olmuyor kendini yıpratırsan daha kötü durumlar oluşuyor. Karnı tok olduğunu hissediyorsan tamamdır 👍