Elifsareninnnannesiii anne sütü tabiki daha iyi ama herşeyden önemlisi senin psikolojin, kendin nasıl uygun görüyorsan öyle yap bebeğini senden daha çok kimse düşünemez çünkü, gümüş kapaklardan öneririm beni çok rahatlatıyordu her emzirmeden sonra takıyordum ilk başta, hiç yaram olmadı hafif sızlamalar dışında takmadım sonrasında