Duriko OzgeOzkan teşekkür ederim lansinoh markasını kullanıyorum. Azalma dönem dönem oldu tabi 8.aydan sonra zaten eskisi gibi olmuyodu. Bol bol su içtim
Karel Duriko bende 4 ay süt sağdım ama bir yere gittim makinamı evde unutmuştum 3 gün orda kaldım ve sütüm 180 gelirken eve gelir gelmez sağdım ve gelen 30 sadece 30 ve ikisinden toplam zaten kızım emmiyordu beni ben sağarak veriyodum oda gitmişti daha da gelmedi şimdi damla damla anca geliyo sağmayı da bıraktım 🥺 göğüslerim çatlak sarkık sönük bitkinler 😢 olsun kızım için değer en azından anne sütünü birazda olsa aldı 🎈
Duriko Karel o makine hiçbiyerde unutulamaz ama hemde 3 gün🤦🏻♀️ ben anneme oturmaya giderken bile götürüyodum. Sağmanın en büyük önemi bu işte , rutini bozunca bütün emek boşa gidiyo, sağlık olsun 4 ayda olsa içmiş kuzucuk 🤲
Doruks_mom Duriko bende sagarak besliyorum inşallah darısı benim de başıma 🙏 gerçekten Zor bir süreç sizi tebrik ediyorum.
Arenn Duriko süt sağmak tam emek işi bende 15.5 ay sağdım verdim benimki emmedi hiç hastane tipi makina kiraladım aynı sizinki gibi evde arabada misafirlikte kocaman makinamla süt sağdım😂😂 oğlumdan çok makinayla vakit geçirdim resmen ilaç kullanmam gerektiği için kesmek zorunda kaldım 😊 buna şükür herkese bol sütlü günler olsun inşallah
Arenn Duriko ewet kesinlikle 😂😂özellikle süt içirirken aa mama neden veriyorsun emzirsene diyenler le mücadele başlı başına sanat😊 çok uğraştık emmedi napalım hiç değilse sadece anne sütüyle büyüdü 😊
Melisasbasi Duriko benim kizim hiç tutmadi meme sagdim bi sure ama ne yeterli beslenebildim ne yeterli uyuyabildim kolik.bir bebekti ve stresten sinirden sutum tamamen kesildi o kadar üzgünüm ki keske sutumu verebilseydim icimde hep bir yara olarak.kalacak sizi tebrik ederim ☺️
Busramusti Duriko ay valla beni anlatmışsın bende 7 ayı geride bıraktım benimde göğüs yaralarım vardı 2 ay geçmez mi yara geçmedi en son pes ettim benimde hedefim bir yaş ondan sonra da olsa da olur olmasa da
Pinar3529 Busramusti oekinsağınca ne kadar geliyo benim 1.5 aylık bir göğsüm yara emziremiyom artık sadece bir göğüsten anca 25 CC geldi
Hayalimmmm Yanii tebriklerde sağıp veremeyen sütü olmadığı için bi çok annemiz var pek doğru bulmadım paylaşımınızı, size tebrikler bizlerede yazıklar olsun mu yani şimdi?
yamacalimoms Hayalimmmm evet benimde şuan sütüm hiç gelmiyor gibi içim burkuldu okuyunca😔daha 2 aylık bebeğim
Hanibraya Hayalimmmm neden kötü düşündünüz ki . Herkes herşeyi paylaşmakta Özgür . Belki bu hanımefendi size çare olamadı ama burda bir çok sütü olup sağmayı bilmeyen anneye çare olmak için yazdı . Her bebeğin rızkı farklıdır . Süt olur bebek emmez , bebek emer süt olmaz . Sütüm var bebeğin alerji var emmek istiyor ama hasta oluyor . Bu reva mı ? Mutluluğunu başarısını paylaşmış sadece destek olmak zor mu !
Duriko Hayalimmmm siz kendi kafanızda kurup kendi kendinize eleştirmişsiniz sözde. Benim buradaki amacım sütü olmayan anneleri üzmek mi? Yoksa sağamayan anneleri üzmek mi? Bu paylaşımı anlamadan yorum yapıyorsunuz sadece, benim amacım sütü olan annelerin pes etmeden her yolu denemesi. Göğüs yaralarım geçmiyo diye mamaya başvurmadan pes etmeden başka çözümler buldum ben bebeğim için. Lütfen kötü yorumlarınızı kendinize saklayın. Burda bitane insan bile sizin gibi düşünmemiş
Yeapp Hayalimmmm ben çok rahatladım mesela sağarak veriyorum 5 aydır ne zamana kadar kesilmeden veririm diye merak ediyordum bu kadar uzun sağıp veren ilk kez gördüm mesela .. niye kötü düşünüyorsunuz
Anana Duriko Merhaba. Siz tecrübelisinizdir; pompa önerebilir misiniz? Ben de yakında işe başlayacağımdan sağmal durumunda kalacağım. Ne önerirsiniz?
Arenn Anana hastane tipi makina kiraladım ben çekim gücü efsane güçlü 16 ay kira ödedik😂 ameda elite markası
Duriko Anana kesinlikle lansinoh derim ben. Tabi başka marka kullanmadım ilk gün ona başladım direk. O yüzden başka bişey öneremiyorum ama çok çok memnunum. Belki 1 sene içinde bin kere sağmışımdır😄
Bebekliev Duriko sizi tebrik etmek istyrm 1 yıl çok uzun bir sure ben yapamazdım yeni doganda yaptığım zamanlarda ellerim kasılıyrdu agrıyrdu iyi dayanmışsınız 💜💜💜
Meyra1 Bende ilk bir ay sağmıştım stütüm artsın diye sonra gelmişti. Sizi tebrik ediyorum 1 yıl dile kolay. Şuan benimde 1 yıl oldu . Emiyor fakat artık ısırıyo canım çok yandı hep yara yaptı kanattı. Kızım emmek istiyo meme meme diye bana geliyor fakat emmeyi unuttu yüzme bakıyo ısıracak diye ödüm kopuyor en ufak bir tepkimde ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım. Her emzirdiğimde ısıracak korkusu beni yordu. Ve daha 3 tane dişi var . O 3 dişle beni ağlattı 😭😭😭😭silıkon göğüs ucu alsam acaba ısırsa bile çok yanım yanar mı ???
Duriko Meyra1 ben silikon göğüs ucu 2 hafta kadar kullandım aman aman bidaha asla kullanmam🤦🏻♀️ çok iyi araştırıp memnuniyet durumuna göre alın