Çok şükür hedefime ulaştım ve kızımı tam 1 yıl süt sağarak anne sütüyle besledim ve artık yavaş yavaş sonuna geliyorum bu işin🤲 ama içim o kadar rahat ki, onu sütümden mahrum etmeden bi çaresine baktım pes etmedim. Geceleri saat kurarak kalktım sağdım, gündüzleri işlerimi yarım bıraktım sağdım, misafirlikte sağdım, arabada sağdım, bütün önceliğim o oldu hep. Meyvesini aldım ama fedakarlığımın. Emzirmeyi bende istedim ama geçmeyen göğüs yaralarım, duvarları yumruklayarak emzirişlerim, annemin kayınvalidemin ellerini sıkarken mosmor oluşları. Olmadı işte… Kimisine kolay gelebilir süt sağmak ama benim için öyle değildi, sadece canımın yanmasına iyi geldi. Çevremdeki insanlar bebeği ağladığı anda alıp kucağına emzirirken benim kızım sağmamı bekledi. Beklerken çokkk ağladığıda oldu😄. Süt sağdığımı öğrendiğinde insanlar tuhaf tuhaf baktı sonra takdir etti, sonuçta kendi sütünü veriyosun dediler. Çok iyi bi süt stokçusu olmayı öğrendim sonra. Kızımı bekletmemek için hep yedekte süt biriktirdim iyice uzman oldum. Neyse lafın kısası şükürler olsun içim rahat rahat mezun olabilirim artık. Darısı tüm annelerin başına 🤲🤲♥️