Bsrylmz Zelissssss çok sevindim o zaman boşverin bi zararı yoksa için gitsin 😊 keşke bende yarısı kadar 2,5lt içsen 🌸
Busrasarelina56- Zelissssss maşallah kız nasıl içiyorsun onu. Ben 3 4 ü zor içiyorum valla ya aklıma gelmiyor ☺️☺️
Gunsss Diyetisyenim 4 lt yi geçmeyecek fazlası çok zararlı dediği için kendimi tutuyorum içmiyorum fazlasınj
yanlizanne Zelissssss 3bucuk litre içiyordum ama zorla yani çok istekli içemiyorum sana masallah diyorum💐
Gulalalay cansuayy ilk iki ay 3 litre bitirmeye çalışıyordum hoşaf vs de içiyordum. Şimdi 4 aylık faydası olduğunu bilemsem hiç içmeyeceğim o derece 🙄 allahtan sütüm şimdilik yetiyor da
ZeySu Zelissssss Hele Türkiye de su kıtlığını sen yapıyormuşsun 😂 şaka bi yana çok geldi bana da. Ben en fazla 3 litre içebiliyorum o da kendimi zorlarsam 😀 ama süte gerçekten etkisi var. Bi gün az su içsem az sütüm cikiyor.
Woody Zelissssss valla bennde öyleydim. Hatta daha fazla bile olabilir. Çünkü sadece yatmadan 2 lt içiyordum Kızım 8 aylık şu an. 1 aydıd normaşe döndüm