Asli1453 ben de doğum yapalı 4 ay oldu. Bu hafta adet oldum. Aynı şekilde benim bebeğim de emmek istemiyordu üstelik sütümün tadı normaldi. Korunduğum halde acaba hamile miyim diye düşünmeye başlamıştım, neyseki değilmişim bunun ardından adet oldum. 4.ay atağı olabilir, bu ayda çook şiddetli atak geçiriyorlar meme reddi de yaşanabiliyor, biz yaşadık. Siz korunmuyormuşsunuz test yapmanız aklınızdaki şüphelere cevap olacaktır