Asli1453 korunmuyorsanız olabilirsiniz tabi. Ben de doğumdan 11ay sonra olmuştum adet. Ama ben hap kullandım emziriyordum da. O yüzden hiç bi zaman öyle bir kuşkum olmadı benim. Ama siz korunmuyorsanız ya da riskli bir durum sezdiyseniz olma ihtimali var tabiki bi test yapın