Hanımlar ben frei ol dogum sonrasi çatlak ları onarıcı bakım.yagi sürdüm çok şükür geçtiler duzenli kullanım şart karışım için malzeme topla sonra karistr falan bence zahmetli. Hatta 2 sise almistim yarim şişede çok şükür sonuç aldim ben 1 tanesi açılmamış şekilde duruyor bandrollü digeride yarim sise duruyor isteyen varsa duyrulur 🤭😇😊🙏