Bhrkerem Mucizem38 ilk doğduğunda öyle değildi sonralardan oldu hatta bi ara sağ tarafı daha şişti doktora sordum 1 aylık kontrolüne gittiğimde normal bu olur demişti şimdi iki yanlarıda şiş büyüdükçe düzeliyo